Utrinki iz gorniškega dnevnika

Kontakt
TURNO SMUČANJE

Lokacija

Monti Sarentini (Sarntaler Alpen)

Izhodišče

Čas smučanja

1 ura 30 minut

Zahtevnost

Cima San Giacomo (Jakobspitz)(2745 m)

Opis:

Na koncu doline Durnholz je pod krajem urejeno parkirišče. Vožnja naprej je med 7:00 - 19:00 prepovedana, zato s turo začnemo kar tu. Skozi kraj se povzpnemo do jezera, katerega obidemo po cesti po levi strani. Na drugi strani ujamemo markirano pot št. 5, kjer se prične naš vzpon proti vrhu. Ni povsem jasno, zakaj je začetek vzpona povsod opisan in zarisan v smeri markirane poti, saj poteka skozi strm, gost smrekov gozd, medtem, ko so na desni strani široki travniki, ki omogočajo enostaven vzpon. Kakorkoli že, obe varianti se na zgornji cesti združita. Pri kmetiji Bachmann se s ceste levo navzgor odcepi markirana pot. Ne sledimo ji dolgo. Ko se odcepi levo v gozd, nadaljujemo po kolovozu, v desno. Ko se na levi strani začnejo odpirati travniki, se čeznje povzpnemo do koče, kjer se svet odpre. Malo višje se izoblikuje dolinica, po kateri se povzpnemo do sedelca med Jakobspitze na levi in Foltschnei Spitze na desni. Od tod nadaljujemo levo v smeri grebena do predvrha, od koder se čez ožji greben povzpnemo na vrh.
Z vrha smučamo na JV, kjer se spušča lepo pobočje. Po njem se spustimo pod sedelce. V krajšem peš vzponu se povzpnemo nanj, od koder po smeri vzpona odsmučamo v dolino.