Utrinki iz gorniškega dnevnika

Težavnost orientacije

Zahtevnost brezpotja

M. Cridola(2581 m)

Po idilični dolini na stolpičast vrh.

Opis:

Iz kraja Forni di Sopra še kratek čas sledimo cesti proti prelazu Mauria, ko nas smerokaz za kočo Giaf usmeri levo. Cesti sledimo do mostu, kjer je urejeno parkirišče. Do prvega ovinka nadaljujemo po cesti, kjer se desno, mimo korita, odcepi prijetna, gozdna pot proti koči Rif. Giaf. Od koče se pot št. 346 nadaljuje rahlo proti desni. Pripelje nas v idilično dolinico, katero z obeh strani obdajajo ošiljeni skalni stolpiči. Po zložni poti se povzpnemo do sedelca Forc. Scodavacca o Giaf. Tu se markirana pot 344 odcepi desno v zagruščeno grapo, po kateri se povzpnemo do škrbine Tacca del Cridola. Nadaljujemo levo proti vrhu Cridole. Normalni pristop poteka po smeri prvopristopnikov, po smeri imenovani Via Orsolina-Kugy. Orientacijskih težav nebi smelo biti, saj nam pravo smer kažejo velike rdeče pike. Vzpon je bolj zahteven tehnično. Pot je precej gruščnata, vendar v delih, kjer je potrebno poplezati je skala čvrsta. Težave se gibljejo med I-II z enim težjim mestom II+ (kmalu za skalnim jajcem, ki čepi v sosednji steni). Vrh je ošiljen in zelo razgleden.
Sestopimo po poti vzpona.