Utrinki iz gorniškega dnevnika

Kontakt
PLEZALNI VZPON

Lokacija

Dolomiti di Sesto (Sextener Dolomiten)

Izhodišče

Rif. Auronzo, 2320 m

Skupna višinska razlika

770 m

Čas vzpona

1 ura pristopa + 3 ure plezanja

Zahtevnost

III/III+, 500 m

Cima Grande di Lavaredo (Große Zinne)(2999 m)

Normalni pristop na najvišjo Cino.

Opis:

Od koče Auronzo sledimo zaprti cesti proti kapelici Alpini, pri kateri se usmerimo levo navkreber. Po dobro uhojeni stezi se vzpenjamo po grapi med Veliko in Malo Cino. Vstop v smer je na višini 2560 m. Tu se v levo začne gredina, po kateri začnemo s plezanjem. Težave niso prehude, I-II. Ko priplezamo na prvo škrbino se smer nadaljuje desno navzgor, če pa se prevalimo čeznjo v grušču najdemo udobno stezico, ki nas pripelje na (glede na opis smeri) tretjo škrbinico. V nadaljevanju sledi plezanje z nekaj mesti III stopnje, večinoma pa se težave gibljejo okoli I-II. Na najtežje mesto naletimo v gladkem kaminu, po katerem moramo splezati na ozko škrbinico (III+). Nad njo je še nekaj izpostavljenih mest. Slabih 100 višinskih metrov pod vrhom pridemo do široke police. Nekaj časa nadaljujemo po njej, nato pa se usmerimo desno v steno, po kateri splezamo na vrh. Orientacijo v steni nam sicer lajšajo redke obledele oznake, možici ter od predhodnikov oguljena skala. Na težjih mestih so urejena varovališča.
Sestopimo po smeri vzpona. Sidrišča za spust po vrvi so urejena.