Utrinki iz gorniškega dnevnika

Težavnost orientacije

Zahtevnost brezpotja

Travnik(2256 m)

Jesenska po Travniški dolini.

Opis:

V Spodnji Trenti z glavne ceste zavijemo proti Vasi na Skali. Po nekaj kilometrih se desno odcepi markirana pot proti Komni, po kateri začnemo z našim vzponom. Udobna mulatjera je lepo sledljiva. Opozoriti velja le na hitro zgrešljivo prečenje potoka v uvodnih metrih vzpona. Tik pod planino se levo navkreber odcepi pot naravnost proti koči. Nadaljevanje po desni, sicer nekoliko daljši, poti, se zdi prijetnejše. Bližnjico lahko preizkusimo ob sestopu, vendar lomastenje po koprivah ne predstavlja večjih užitkov.
Na manjšem prevalu, tik nad planino, se markirana pot zaključi. Nadaljujemo desno ter se prečno čez melj povzpnemo do skalnega skoka. Nad njim stopimo v prekrasno Travniško dolino. Kakšen mir je tu. Tišino občasno zmotijo le žvižgi gamsov.
Stezici po dolini lahko ob nekaj pazljivosti ves čas sledimo. Sicer pa je teren lahko prehoden in ob ugodnih vremenskih razmerah orientacija nebi smela biti prevelik problem. Nad prvim pragom lahko le priporočim nadaljevanje bolj levo, kjer se pod pobočjem Travniškega roba povzpnemo do Travniške škrbine. Od tod po grebenu, do razglednega vrha, ni več daleč.
Sestopimo po poti vzpona.